Les reclamacions de consum augmenten al Pla de l'Estany
(El Punt. ).Resum:
L'Oficina d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Pla de l'Estany va tramitar l'any passat 177 reclamacions, una xifra un 10% superior a la de l'any anterior. D'aquestes reclamacions, la majoria (157) es van poder resoldre a través de mediació.
En total, l'oficina va atendre 1.132 casos, entre consultes i reclamacions. Com en anys anteriors, majoritàriament consistien en queixes pel servei de telefonia (tant fixa com mòbil) i internet, així com els missatges electrònics instantanis Premium.
L'oficina ha destacat també el nombre de reclamacions que tenien a veure amb les garanties d'alguns productes i béns de consum. També, queixes pel subministrament d'electricitat i de gas. Qu...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/640555-les-reclamacions-de-consum-augmenten-al-pla-de-lestany.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss