Dossier de premsa

La marca Ceràmica de la Bisbal ja agrupa un 35% dels productors de la zona

02 de març de 2013 | El Punt

Un 60% dels comerços especialitzats s'han adherit a la marca en el seu primer any de vida. Té representació de tots els sectors ceràmics

La marca Ceràmica de la Bisbal va ser creada l'any passat amb la voluntat que fos un aval d'autenticitat atorgat per un consell regulador. Aquest consell, integrat per representants municipals i empresarials, és qui vetlla pel bon ús de la marca i pel foment de la qualitat dels productes avalats pel distintiu.

Després d'un any de vida, la marca, que és propietat de l'Ajuntament de la Bisbal, ha atret 14 empreses productores de la zona, que representen el 35% del total d'indústries del sector. En l'àmbit del comerç –cal tenir en compte que una bona part de la producció es comercialitza a la zona–, el percentatge d'adhesions és del 60% (hi ha 15 comerços adherits). Del primer any vida destaca...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/624147-la-marca-ceramica-de-la-bisbal-ja-agrupa-un-35-dels-productors-de-la-zona.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face