Dossier de premsa

Ceràmica de la Bisbal es presenta i vol créixer més en el mercat exterior

05 d'abril de 2012 | El Punt

El 43 per cent de la producció dels ceramistes de la Bisbal ja es ven fora del país. La marca de denominació d'origen arrenca una campanya promocional

La marca de denominació d'origen Ceràmica de la Bisbal aixeca el vol aquest cap de setmana amb l'arrencada de la seva primera campanya promocional, un projecte que busca informar el consumidor final i els diferents mercats del factor diferencial del producte ceràmica elaborat a la Bisbal. Actualment, el producte té una excel·lent sortida a l'exterior. Segons dades facilitades per l'Associació d'Empresaris Artesans Ceramistes de la Bisbal i comarca, el 57 per cent de la ceràmica de la Bisbal es ven a Catalunya.

El president de l'Associació d'Empresaris Artesans Ceramistes de la Bisbal i Comarca, Jordi Trayter, subratlla que una gran part de la producció s'exporta fora de Catalunya: “Estem cr...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/526078-ceramica-de-la-bisbal-es-presenta-i-vol-creixer-mes-en-el-mercat-exterior.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesEconomia&utm_source=rss&utm_medium=mesEconomia&utm_campaign=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face