Dossier de premsa

Aqualia ha atès més de 8.000 trucades

16 de gener de 2013 | El Punt

El centre d'atenció al client d'Aqualia, empresa concessionària de la gestió integral de l'aigua a Castell Platja d'Aro, va atendre 8.094 trucades dels seus clients al llarg del 2012, de les quals se'n van derivar més de 12.000 gestions. El 88,33 % d'aquestes es van resoldre sense haver d'anar a l'oficina del Servei Municipal d'Aigües. L'empresa assegura que un percentatge molt petit de les trucades ha estat per fer reclamacions. El tant per cent calculat és de només el 0,35%.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/13-serveis/610714-aqualia-ha-ates-mes-de-8000-trucades.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Twit
Flickr
Pinte
Insta