Dossier de premsa

Èxit de la finestreta única de l'Ajuntament de Calonge

05 de maig de 2016 | El Punt

Des que va entrar en funcionament, l'1 de març passat, ha racionalitzat l'atenció al públic atenent fins ara unes 2.990 persones. L'Oficina d'Atenció Ciutadana ocupa un espai de 120 m²

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Calonge ha atès presencialment durant els primers dos mesos de funcionament un total de 2.893 persones. La nova oficina, situada als baixos de l'ajuntament, va entrar en servei el dia 1 de març amb l'objectiu de crear un espai de finestreta única on la ciutadania pot fer la major part de les gestions amb l'administració local. Les dades dels dos primers mesos, segons l'alcalde, Jordi Soler, també assenyalen un increment progressiu del nombre de persones ateses, de manera que durant el mes de març es van atendre 1.291 peticions de manera presencial, i durant l'abril s'ha arribat fins a 1.602. Aquestes dades recullen únicament l'atenció presenci...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/10-administracions/964389-exit-de-la-finestreta-unica-de-lajuntament-de-calonge.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face
Twit