Dossier de premsa

Del boca-orella a la pantalla tàctil

28 de juliol de 2013 | Diari de Girona

La campanya "Instagram your city" converteix els usuaris de la xarxa en "ambaixadors digitals" de les marques turístiques

Paisatges acabats de descobrir, detalls i racons d'indrets que amplien la concepció d'un lloc ja conegut, delicatessen o tiberis que són l'enveja de qualsevol seguidor o simplement, uns peus ancorats a la sorra que demostrin que és dia de descans; qualsevol imatge és susceptible de passar per la sessió de maquillatge d'Instagram, l'aplicació per a telèfons mòbils que permet fer fotogragies i retocar-les amb filtres per a després penjar-les a la xarxa. Juntament amb els comentaris i les piulades que aboquem a les xarxes socials, aquestes fotografies han modificat la manera com ens arriben les recomacions culturals, turístiques o gastronòmiques. Del boca-orella entre amics al poder de la pantalla tàctil dels telèfons mòbils i les tauletes.


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Pinte