Dossier de premsa

Cassà es posiciona turísticament reivindicant la importància de la música, el suro i les Gavarres

19 de maig de 2016 | Ara comarques gironines

Sota el lema ‘Cassà destapa els sentits’, la nova imatge turística del municipi servirà per potenciar el seu patrimoni i els esdeveniments

Can Trinxeria de Cassà de la Selva va acollir ahir la presentació de la imatge i l’eslògan de la nova marca turística del poble. Sota el lema ‘Cassà destapa els sentits’ es va posar en valor la multiplicitat d’opcions que el municipi ofereix als visitants, jugant amb el doble sentit de la idea del tap de suro per mostrar el caràcter de vila surera. La música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del municipi que la nova marca pretén transmetre, juntament amb totes les eines que s’han creat per promocionar Cassà.


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Pinte