Dossier de premsa

Indignació a Borrassà per les repetides deficiències del servei de Correus

12 de gener de 2019 | El Punt

Al final d’any ni l’Ajuntament ni els veïns van rebre correspondència. És la segona vegada que l’alcalde ha enviat una queixa formal a l’administració

Aquest passat mes de desembre, per segona vegada, l’Ajuntament de Borrassà va enviar una queixa a la direcció de Correus per denunciar “el deficient servei que aquesta companyia està donant al poble”. A través de la queixa es reclama que “se solucionin al més aviat possible aquests problemes i que Correus presti un servei de qualitat al municipi”.

La problemàtica no és nova i l’alcalde, Ferran Roquer, fins i tot la qualifica de recurrent, però els darrers mesos de l’any s’ha agreujat. “Tenim constància a través de les reiterades queixes de veïns que al novembre i al desembre al poble no ha arribat la correspondència que havia d’arribar”, diu l’alcalde. Veïns que esperaven notificacions de v...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/territori/article/13-serveis/1534203-indignacio-a-borrassa-per-les-repetides-deficiencies-del-servei-de-correus.html


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Delegat protecció de dades Privacitat Avís legal

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Twit
Pinte
Insta