Guies de lectura
Image

Busquen una marca genuïna per identificar el comerç a Llagostera

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 14-02-2019, Pàgina 24
Dossier de premsa

Resum:

La Unió de Botiguers de Llagostera, amb el suport de l’àrea de Promoció Econòmica del consistori i la participació de la Universitat de Girona, treballa per dinamitzar el comerç de proximitat. Entre les actuacions previstes, hi ha identificar una marca genuïna del comerç de Llagostera. Els alumnes de tercer de la Facultat d’Arquitectura i Enginyeria de la UdG s’ocuparan de fer-ne l’anàlisi. La nova marca comercial de Llagostera es donarà a conèixer durant la celebració de la festa major, el mes de juny, durant la qual la Unió de Botiguers engegarà una campanya de promoció i dinamització entre els seus associats i clients, i durant la celebració de la Fira del Bolet, prevista per l’octubre.

...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/economia/article/18-economia/1553700-busquen-una-marca-genuina-per-identificar-el-comerc-a-llagostera.html