Dossier de premsa

Olot rep 2.865 queixes per internet

06 de març de 2018 | Diari de Girona

L'enllumenat públic, amb 452 reclamacions en un any, encapçala la llista del programa «La ciutat dels detalls». Només 155 persones en un any van fer servir la via presencial per queixar-se de mancances en els serveis del municipi

L'Ajuntament d'Olot [http://www.diaridegirona.cat/tags/ajuntament-d-olot.html] va rebre 2.865 queixes en el Programa ciutat dels detallsdurant el 2017.El 86,21% de les queixes van ser tramitades via internet, amb un total de 2.470. La via presencial només va ser usada per 155 persones, un 5,41%, i 240, un 8,37%, van fer servir el telèfon.

La totalitat de les queixes va ser una xifra una mica inferior a la de l'any 2016, quan se'n van rebre 3.089, un 9% més que el 2017. Cal precisar que en el darrer any una única sol·licitud ha servit per demanar diferents reparacions.

L'Ajuntament disposa una plataforma informàtica, en la qual els ciutadans poden exposar les mancances que tenen més p...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2018/03/06/olot-rep-2865-queixes-internet/899584.html?utm_source=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Delegat protecció de dades Privacitat Avís legal

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face
Twit
Insta