Dossier de premsa

Denuncien el Cafè Canaules de Ripoll per no disposar d'una carta en castellà

31 d'octubre de 2017 | Diari de Girona

Un dels clients va omplir el full de reclamacions després d'assegurar que havia menjat bé i haver deixat propina

És compatible parlar perfectament en català [http://www.diaridegirona.cat/tags/catala.html]però maldar perquè en un establiment la carta no està redactada també en castellà? És comprensible deixar propina i alhora denunciar aquest local per un aspecte idiomàtic? Doncs sembla que sí. Això com a mínim va passar a Ripoll el dia de la fira de Santa Teresa, després que un client del Cafè Canaules hi dinés.

L'home formava part d'una taula amb més acompanyants, i abans d'aixecar-se van demanar el compte, van pagar i fins i tot van deixar propina. La propietària de l'establiment, la Joselina Soldevila, diu que eren gent «educada i amable» que se li dirigien en català. L'home en qüestió va afirm...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2017/10/31/denuncien-cafe-canaules-no-disposar/876450.html?utm_source=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Delegat protecció de dades Privacitat Avís legal

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Twit
Insta