Dossier de premsa

Quasi tres-centes queixes a l'oficina de consum

13 de març de 2012 | El Punt

L'Oficina de Consum del Ripollès va atendre durant el 2011 gairebé 300 consultes, 247 de les quals van ser visites, 24 consultes telefòniques, 21 correus electrònics i 7 queixes per escrit. Pel que fa a la gestió de reclamacions, se n'han rebut 72 i la majoria de telefonia, de les quals 61 han estat resoltes.

J.C.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/517574-quasi-tres-centes-queixes-a-loficina-de-consum.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Twit
Insta