Guies de lectura
Image

L´oficina de consum del Ripollès atén 300 consultes en un any

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

RIPOLL | DDG


L'Oficina Comarcal d'Informació del Consumidor del Ripollès ha fet públic que al 2011 va atendre 300 consultes, la major part de les quals van correspondre a la telefonia. Pel que fa a les reclamacions, l'Oficina en va rebre 72 i en va resoldre 61. En la seva major part, les queixes també van correspondre a la telefonia mòbil (16), a la telefonia fixa (12) i SMS (7). Després de la telefonia, el segon lloc en les reclamacions va correspondre al gas i a l'electricitat.
En el balanç del 2011, l'Oficina va posar la feina de difusió i foment de l'arbitratge de consum, amb l'adhesió de 2 empreses i 8 ajuntaments a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. A més, van fer a...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/03/26/loficina-consum-ripolles-aten-consultes/553998.html?utm_source=rss