Dossier de premsa

L´oficina de consum del Ripollès atén 300 consultes en un any

26 de març de 2012 | Diari de Girona

RIPOLL | DDG


L'Oficina Comarcal d'Informació del Consumidor del Ripollès ha fet públic que al 2011 va atendre 300 consultes, la major part de les quals van correspondre a la telefonia. Pel que fa a les reclamacions, l'Oficina en va rebre 72 i en va resoldre 61. En la seva major part, les queixes també van correspondre a la telefonia mòbil (16), a la telefonia fixa (12) i SMS (7). Després de la telefonia, el segon lloc en les reclamacions va correspondre al gas i a l'electricitat.
En el balanç del 2011, l'Oficina va posar la feina de difusió i foment de l'arbitratge de consum, amb l'adhesió de 2 empreses i 8 ajuntaments a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. A més, van fer a...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/03/26/loficina-consum-ripolles-aten-consultes/553998.html?utm_source=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Youtube
Face
Twit
Insta