Dossier de premsa

L'hotel Terraza crea una marca pròpia

10 d'octubre de 2011 | El Punt

L'hotel Terraza de Roses inicia una tardor-hivern amb una aposta forta pel territori i la seva gastronomia. És per això que ha creat una programació d'activats, obertes tant als clients de l'hotel com a la resta de públic de la zona, amb jornades monogràfiques sobre l'oli, el vi o el foie gras. Les activitats vénen comissariades pel periodista Salvador Garcia-Arbós. I per donar a conèixer les activitats que s'impulsaran des dels diverses establiments del grup relacionades amb el territori, la gastronomia i el turisme, s'ha creat la marca Roses Experience.

I.B.

Un grup de persones vinculades al món de la comunicació i el màrqueting, l'art i la gestió comercial i financera han creat Netzalia...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/462136-lhotel-terraza-crea-una-marca-propia.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face
Twit
Insta
Spotify