Guies de lectura
Image

Èxit de la finestreta única de l'Ajuntament de Calonge

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 05-05-2016 Pàgina 18
Dossier de premsa

Resum:

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Calonge ha atès presencialment durant els primers dos mesos de funcionament un total de 2.893 persones. La nova oficina, situada als baixos de l'ajuntament, va entrar en servei el dia 1 de març amb l'objectiu de crear un espai de finestreta única on la ciutadania pot fer la major part de les gestions amb l'administració local. Les dades dels dos primers mesos, segons l'alcalde, Jordi Soler, també assenyalen un increment progressiu del nombre de persones ateses, de manera que durant el mes de març es van atendre 1.291 peticions de manera presencial, i durant l'abril s'ha arribat fins a 1.602. Aquestes dades recullen únicament l'atenció presenci...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/10-administracions/964389-exit-de-la-finestreta-unica-de-lajuntament-de-calonge.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui