Dossier de premsa

La marca Costa Brava es lliga a Barcelona a la xarxa

13 de juliol de 2011 | El Punt

Un informe encarregat pel Patronat de Turisme de Girona afirma que els temes més publicats a internet són l'aeroport i El Bulli. Lloret, Blanes, Roses, Tossa són els pobles més mencionats

La marca Costa Brava es relaciona a la xarxa amb la marca Barcelona, segons un informe encarregat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona sobre la presència de la marca gironina a internet i les xarxes socials. Aquest lligam és degut al fet que nombrosos turistes visiten totes dues destinacions durant la seva estada al país i que se n'ha fet menció en els mitjans de comunicació digitals catalans. Entre els mitjans de comunicació estrangers, més del 50% de les mencions són sobre Dalí.

L'informe sobre la marca Costa Brava a internet i les xarxes socials –blocs, Facebook, Twitter, Flickr, mitjans de comunicació digitals i vídeos– té com a objectiu conèixer la presència de la marca i notorie...

Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/434024-la-marca-costa-brava-es-lliga-a-barcelona-a-la-xarxa.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesEconomia&utm_source=rss&utm_medium=mesEconomia&utm_campaign=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Llicència Els continguts d’aquesta publicació estan subjectes a una llicència de Reconeixement - No comercial - Compartir 3.0 de Creative Commons.
Se’n permet còpia, distribució i comunicació pública sense ús comercial, sempre que se’n citi l’autoria i la distribució de les possibles obres derivades i es faci amb una llicència igual a la que regula l’obra original. La llicència completa es pot consultar a: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face