«Els passatgers estem ben protegits; el problema és que reclamem molt poc»
(Diari de Girona. ).Resum:
«Tinc un col·lega austríac que ha atès 1.000 reclamacions en un any i que em diu que el 70% de les companyies aèries que operen en aquell país s'avenen a resoldre els conflictes sense passar pel jutjat; a Espanya és més habitual acabar als tribunals», explica aquest especialista en Dret europeu de consum i coneixedor al mil·límitre dels drets dels passatgers.
Ja tinc el bitllet d'avió. Tinc un contracte i prou?
És una compravenda regulada per un reglament de la Unió Europea i per un conveni internacional, el de Mont-real (1999), que atorguen drets als passatgers i que prevalen sobre el contracte que formalitzem en adquirir el bitllet.
El meu vol surt amb retard. Em queixo a la com...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2017/07/26/passatgers-ben-protegits-problema-que/858591.html?utm_source=rss