Diari d'un pacient
(Diari de Girona. ).Resum:
Optimització i Correus
Xavier Serra Besalú girona
Lamento dir que moltes vegades no acabo d´entendre els genis que intenten millorar l´atenció als clients. Un exemple és el que em passa cada vegada que he d´anar –sortosament, cada cop menys– a una Oficina de «Correos» (ara els parlo de la de Girona, a l´avinguda de Ramon Folch, 2, «la de sempre»). A veure si ho explico breument: entres en un edifici imponent amb un vestíbul amplíssim i buit, amb taulells en tres de les quatre parets. Hi ha uns números. Si no agafes un tiquet (per cert, escrit només en espanyol) no pots accedir a enlloc, però només tens dues opcions: E o R (segons si és «enviar» o «recollir»). Fàcil, oi?
Doncs bé, es...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/opinio/2017/01/26/cartes/825773.html?utm_source=rss