Dossier de premsa

Telefonia i internet lideren les queixes dels consumidors al Pla de l´Estany

05 d'abril de 2015 | Diari de Girona

L'Oficina comarcal d'informació va rebre 1.426 consultes durant el 2014

BANYOLES | DDG

Les operadores de telefonia i la connexió a internet es mantenen com els principals motius de queixa per als consumidors del Pla de l'Estany, tal com demostren les últimes dades de l'Oficina d'Informació al Consumidor d'aquesta comarca. Aquest servei presenta deficiències a molts municipis de la zona.
El Consell comarcal presta el servei, que el 2014 va rebre 1.426 consultes. Del total, 140 eren reclamacions noves i l'oficina en va tramitar i resoldre 168 -algunes provenien de l'any anterior. Durant el 2014 també es van dictar tres laudes arbitrals.
Tant pel que fa a les consultes com a les reclamacions, majoritàriament fan referència a queixes relacionades amb la telefon...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2015/04/05/telefonia-internet-lideren-queixes-dels/717795.html?utm_source=rss


Comparteix aquesta informació:
Comparteix a Twitter Comparteix a Facebook Delicious Comparteix per e-mail Imprimir

« Pàgina anterior

Delegat protecció de dades Privacitat Avís legal

Disseny i programació web a càrrec del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona

Face
Twit
Spotify